Wednesday, April 15, 2009

LUMIGLOW KRIM AJAIB

Hai, apa khabar?


Wanny baru saja hadir LumiGlow Talk semalam yang diadakan di Alor Setar. Hmm memang best sangat-sangat dan banyak ilmu baru tentang krim ajaib ni diperolehi. Hari ni Wanny nak share tentang KRIM AJAIB yang sapu kat lengan boleh tegangkan muka... TAK PERCAYA? Hmm mula-mula Wanny pun memang tak percaya, hehehe. Tetapi sekarang tidak lagi... :-)
Bukan sahaja wajah tetapi payudara anda juga akan tegang & anjal! Try la.. Malah kulit tangan anda akan jadi lebih halus dan gebu sehalus kulit bayi... Best kan!
LumiGlow ni memang dah lengkap >>> All in 1. Tak payah nak guna losyen lagi untuk lembabkan tangan anda cukup dengan LumiGlow (dan izin Allah)...
Okay, jom kita tengok gambar yang Wanny nak share dengan anda semua. Gambar di bawah ni menunjukkan dua orang peserta disapukan LumiGlow di lengan kiri sahaja. Keputusan diperolehi selepas 30 minit adalah seperti berikut:



Nampak kan apa yang terjadi pada peserta ni?
1. Muka sebelah kirinya DITEGANGKAN & DIANJALKAN sampai kita boleh nampak keningnya terangkat!
2. Smiling line dah kurang kerana berlaku proses penegangan & penganjalan.
3. Kedut di bawah mata yang asalnya ada dua garisan kini hanya tinggal satu sahaja!



Kulit muka sebelah kiri peserta ini menjadi lebih tegang dan berbeza dengan yang di sebelah kanan.
Tentu anda semua hairan kan... kenapa guna krim yang sama tapi peserta ke-2 keningnya tak terangkat?
Keberkesanan LumiGlow berbeza dengan setiap individu disebabkan oleh faktor fisiologi setiap individu berbeza. Tapi.. yang paling best sekali yang Wanny nak kongsi ialah anda tak perlu sapu krim LumiGlow ini di muka anda untuk ANJALKAN & TEGANGKAN muka anda! Tetapi hanya sapu di lengan sahaja!
Tu la pasalnya Wanny panggil krim LumiGlow ini KRIM AJAIB! Pada masa yang sama, kalau muka anda bermasalah seperti:
1. Kulit sensitif
2. Berjerawat
3. Berjeragat
So... Anda tak perlu lagi peningkan kepala untuk cari produk yang sesuai dengan kulit muka anda yang sensitif kerana krim ini tak perlu disapu di muka pun!

Jadi, Wanny nak nasihatkan pembaca semua yang pernah atau teringin nak gunakan produk pemutihan & pencerahan yang menipiskan kulit serta menjadikan kulit anda sensitif, sakit dan pedih terutamanya apabila terkena pancaran matahari, LUPAKANLAH! sebab ianya akan MEROSAKKAN muka anda!
Wanny cadangkan gunalah LumiGlow. Harga sebotol LumiGlow RM285 je... Kalau anda berminat nak beli LumiGlow dari Wanny pun boleh, just SMS atau call Wanny... anytime... Wanny bagi harga yang paling murah daripada biasa.
Hmm tahu tak anda boleh buat SIDE INCOME yang LUMAYAN dengan krim ajaib ni... Nak tau cara & rahsianya....call Wanny. Wanny sekarang ni memang tengah cari business partner.
Call no ni ye... 017-4311886..

Jangan lupa try tau! Dan bila dah try.. hubungilah Wanny untuk kongsi cerita.. Bye...

No comments:

Post a Comment

Members